Zweinstein Zweinstein in real!
Schrijf je in op Zweinstein, Hogeschool voor hekserij en hokuspokus!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nike Air Max 97

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zweinstein in real! -> Regels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fay Surrey

BerichtGeplaatst: 13-07-2020 09:24:20    Onderwerp: Nike Air Max 97 Reageren met citaat

Tue, 30 Aug 2011 Nike Air Max 97 21:35:11 0000 .252618 # comment-282913 Wale The Dopest Rapper Vi kom ud lige nu, han har svækket tasken, Eratime Han bærer tennissko Han ser cool * Så hvorfor Erabody MAd? & BaseBall Jersey er de hotteste ting lige ved ved siden af Sappbacks! De vigtigste her på Dissin Wale De vigtigste, der IKKE kan give råd til det store dreng Wale Rock så STFU! #TeamWale 11.1.11 @Money_Trafickin Følg!

En meget god rollespiller og han vidste hvordan man spiller sin rolle. Cuz når du har drøm, drexler, Robert horry & Vernon maxwell doin de ting u virkelig ingen cbMon, 25 feb. 2013 18:45:14 0000 .394988 # comment-561553 @Da_Real_Big_Infinite Ja fyr taler så meget lugt inde. Både Shaq og Kenny vil blive elsket og lide, hvordan Chuck er lige nu. Det bliver værre og værre hver uge. Og Kenny Smith var intet andet end en spiller i Houston, der kom fra bænken. Ja, en stærk Nike Air Max 97 Black rolle spiller, men en rolle spiller alligevel. Absolut piggybacked på Hakeem the Dream for rings.Wed, 15. maj 2013 07:50:42 0000 .416754 # comment-578937 Dette er en størrelse ti læder air max 1 behandlet med silikongummi for at skabe en form omkring det, derefter fjernet fra form (og slidt igen).

Har jakken, men skal nu Nike Air Max 97 Silver Bullet finde den taske, der er et eller andet sted begravet i mit værelse. Lørdag, 23 juni 2012 16:01:40 0000 .334065 # comment-513515 Dette par, "Homegrown", DQM "Bacon" er alle gode valg til AM90-arv. Men de udeladte et stort par: "Hufquake"! Hvordan i helvede er Dave White eller Navigation Pack-udgaverne over Hufquake? !! Eller Steve Nash dem. Jeg vil tage en af dem ud til Hufquake. En anden, som jeg kan lide, men sandsynligvis ikke var så stor, er AM90 ud af den japanske pakke "Shaved Ice".

Lør 12. maj 2012 15:24:29 0000 .325533 # comment-491140 Jeg elskede altid skum siden begyndelsen, og jeg kommer Nike Air Max 97 Silver fra Wisconsin. Men tilbage, hvornår kom teser, der oprindeligt frigav katte, ville hate dig for at have disse. Men det er ironisk, at alle kan lide foampositter nu, men dengang hadede du dem. Wale og andre pseudokendte personer er smagproducenterne til dine sneakerdukker. Lol Jeg har en omfattende foamposit-kollektion, fordi jeg var påvirket af den originale Dark Neon Royal Foamposite One, og hvordan det ændrede sneaker-kulturen for evigt.

Tirs, 12 juni 2012 21:21:14 0000 .332003 # comment-509349 Summen af rigtig lort Nike er ikke gået til at udgive disse igen, fordi de ved, hvor værdifuldt dette show og Pro B er, de er ikke gået til at frigive dem igen indtil salget falder som i midten af 2000'erne for skum. Så indtil vi holder op med at købe alle disse overmættede farver til Foamposites, forventer ikke disse når som helst snart, tro mig, de vil frigive kobberne b4 disse lørdag 16. juni 2012 17:52:49 0000 .333276 # comment-511047 Jeg copped 2 par af disse (et brugt, men jeg rekonditioneret, og en død bestand). Plus OG Penny's i Royal og Foam Pro "Doctor Doom's" .AAHHH !! Mener ikke at flæse fjer, men det er en god følelse at have disse rigtige klassikere i tip-top tilstand.

Man 10. september 2012 12:49:14 0000 .350338 # comment-526970 Nike Air Max 97 Tilbud @morekicksthanyou Du indtaster kasketter, du brækkede sucka, lader gøre dette. Jeg kiggede på din profilklovn og er klar til at trække dit hakkekort ægte samtaletrold. Din udlån lyder som en 7 år gammel, se mit badeværelse koster mere end din barneseng, og jeg kan tage billeder for at tage backup af det, hvis du kan lide halt. Hvis du er rig og kan gøre, hvad du vil, hvorfor skrive alle kasketter? fordi du ikke bliver hørt i det virkelige liv. Se på min profilbillede, og du siger generel frigivelse? det er 5% af min halte samling, kom nu gør det.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zweinstein in real! -> Regels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: